A sikerdíjas keresőoptimalizálás alatt azt kell érteni, hogy a kockázatot az optimalizálást végző cég vállalja magára.

sikerdíjas keresőoptimalizálás
sikerdíjas keresőoptimalizálás

Amikor szerencsejátékot játszunk, akkor a kockázatot, hogy nem biztos, hogy bejön az a kimenetel, amire fogadtunk, nos, azt teljes egészében nekünk kell viselni; igaz, ennek megfelelően a siker után learatható babérok is minket illetnek majd meg. A sikerdíjas keresőoptimalizálás során (mely még véletlenül sem sorolandó a szerencsejátékok közé!) a kockázat teljes egészében az optimalizálást végző cégé, azaz azé, akit a megbízó felfogad arra, hogy az oldalát a Google találati listáján ugyan tornássza már feljebb. Aki nem értené, hogy miért jó a sikerdíjas keresőoptimalizálás, annak elmagyaráznánk a dolgot pár szóban: ha a találati listán ott van mondjuk már az első oldalon egy honlap, akkor azzal nagyon sokan fognak találkozni, akik a Google rendszerével keresnek (és hát mindenki azzal keres), ergo nagyon sok új egyéni látogató lesz ezáltal, akik elkerülnek a megbízó oldalára. A megnövekedett látogató számot már csak át kell konvertálni megrendelésekre, és máris csörögni fog a kassza! A sikerdíjas keresőoptimalizálás során ezért a munkáért akkor kell fizetni, ha a Search Engine Optimalization elérte az előre megbeszélt mérföldkövet; ha nem történik meg ez, akkor az egészért egy fityinget, annyit nem kell a megrendelőnek perkálnia!

admin